W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Cyfrowy Powiat

Konkurs Cyfrowy Powiat

Status: Nabór zakończony

Jak promować projekt? Wytyczne dla Grantobiorców

Instrukcja rozliczenia wniosku w Konkursie Cyfrowy Powiat

Pandemia COVID-19 pokazała, że sprawne wykorzystywanie technologii cyfrowych przez samorządy ma kluczowe znaczenie dla zaspokojenia potrzeb mieszkańców. Wiele urzędów szybko i sprawnie przeniosło swoje działanie do sieci. Przygotowanie powiatów do realizacji tego typu działań nie zawsze jest jednak możliwe. Problemy są różne – czasem to braki sprzętowe, czasem niewystarczające kompetencje cyfrowe urzędników. Dzięki unijnemu konkursowi "Cyfrowy Powiat" chcemy odpowiedzieć na ten problem.


Projekt realizowany jest przez Centrum Projektów Polska Cyfrowa (Beneficjent Projektu) w Partnerstwie z Politechniką Łódzką.



AKTUALNOŚCI 

 
Cel

Wsparcie rozwoju cyfrowego instytucji samorządowych oraz zwiększenie cyberbezpieczeństwa.

Dofinansowanie będzie można otrzymać na zadania związane z:

  • Cyfryzacją urzędów JST i jednostek im podległych oraz nadzorowanych poprzez nabycie sprzętu IT i oprogramowania, licencji niezbędnych do realizacji e-usług, pracy i edukacji zdalnej.
  • Edukację cyfrową dla JST w zakresie obsługi nabytego sprzętu oraz oprogramowania i licencji.
  • Analizą stanu cyberbezpieczeństwa JST, a także zapewnieniem cyberbezpieczeństwa samorządowych systemów informatycznych.
Dla kogo

Konkurs kierujemy do powiatów. Konkurs nie jest kierowany do miast na prawach powiatu.

Budżet i poziom dofinansowania

Powiaty otrzymają dofinansowanie w formie grantu do 100% wydatków kwalifikowanych.

Minimalna wysokość grantu dla jednego powiatu wynosić będzie 100 000 zł, natomiast maksymalna to 350 000 zł.

Maksymalna kwota dofinansowania będzie wyliczona o następujący wzór:

Wyznaczanie poziomu dofinansowania dla podmiotów uprawnionych wraz z przykładem

​​​​​​

Harmonogram konkursu

Nabór: 13 lipca 2022 - 11 września 2022*

*Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że termin składania wniosków uległ zmianie.
Wnioski mogą Państwo składać do 16 września 2022.

Nabór będzie trwał 60 dni i nie będzie dzielony na rundy. Nabór będzie realizowany w trybie ciągłym, tzn. po złożeniu wniosku będzie on weryfikowany w trakcie trwania naboru.

Sposób składania wniosków

Zapoznaj się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych tutaj.

Wniosek o przyznanie Grantu należy wypełnić za pomocą Generatora Wniosków Grantowych, zamieszczonego na stronie internetowej tutaj.

Pytania i odpowiedzi

Pytania i odpowiedzi

Pytania dotyczące konkursu lub sposobu składania wniosku można zadawać mailowo lub dzwoniąc na infolinię.

Kontakt

Infolinia działa w godzinach 8:00-15:00 od poniedziałku do piątku.

Tel.:  +48 42 631 21 05

e-mail: cyfrowypowiat@cppc.gov.pl

Materiały do pobrania

Zalecenia dot. wypełnienia i wysłania dokumentów do NASK-PIB

Naklejka na sprzęt

Logotypy

Logotypy - wersja z logiem CPPC

Logotypy - wersja z miejscem na herb gminy

Plakat reklamowy A3

Plakat reklamowy A4

Papier do pism wersja kolorowa

Papier do pism wersja monochromatyczna

Banner reklamowy 1200x628 I

Banner reklamowy 1200x628 II

Banner reklamowy 1460x616 I

Banner reklamowy 1460x616 II

Banner reklamowy 1460x616 III
​​​​​​

 

DOKUMENTACJA KONKURSOWA

{"register":{"columns":[]}}