Menu

Treść

Nawigacja

Treść

TELEPLATFORMA PIERWSZEGO KONTAKTU (TPK)

Jeden, bezpłatny numer dla całej Polski - 800 137 200

Narodowy Fundusz Zdrowia uruchomił Teleplatformę Pierwszego Kontaktu (TPK). Dzwoniąc pod bezpłatny numer TPK - 800 137 200, pacjenci otrzymają niezbędną pomoc medyczną poza godzinami pracy lekarzy rodzinnych, w weekendy oraz święta. Z platformy mogą korzystać również osoby niesłyszące. Porady udzielane są w kilku językach.

TPK jest dostępna:

  • poza godzinami pracy Podstawowej Opieki Zdrowotnej, czyli:
  • od poniedziałku do piątku w godzinach od 18:00 do 8:00 następnego dnia
  • w soboty i niedziele oraz inne dni ustawowo wolne od pracy, w godzinach od 8:00 do 8:00 następnego dnia.

Z TPK możesz skorzystać w sytuacji:

  • nagłego zachorowania, poza godzinami pracy POZ,
  • nagłego pogorszenia stanu zdrowia, gdy nie ma objawów sugerujących stan bezpośredniego zagrożenia życia, a zastosowane środki lub leki dostępne bez recepty nie przyniosły spodziewanej poprawy,
  • gdy zachodzi obawa, że oczekiwanie na otwarcie przychodni POZ może znacząco niekorzystnie wpłynąć na Twój stan zdrowia.

Kontaktując się z TPK, otrzymasz poradę:

  • pielęgniarki/położnej 
  • w formie telekonsultacji.

W ramach TPK uzyskasz:

  • poradę medyczną
  • e–receptę
  • e–skierowanie
  • e–zwolnienie.

Porady są udzielane w czterech językach:

  • polskim
  • angielskim
  • rosyjskim
  • ukraińskim.

TPK - wideorozmowa z tłumaczem języka migowego

W godzinach działania Teleplatformy Pierwszego Kontaktu, a więc:

  • od poniedziałku do piątku w godzinach od 18:00 do 8:00 dnia następnego (czyli w nocy)
  • oraz w soboty i niedziele oraz inne dni ustawowo wolne od pracy w godzinach od 8:00 do 8:00 dnia następnego (czyli przez 24 godziny na dobę).

możesz skorzystać z wideorozmowy z tłumaczem języka migowego.

Skorzystaj z wideorozmowy z tłumaczem języka migowego – link do wideorozmowy:

https://www.nfz.gov.pl/kontakt/teleplatforma-pierwszego-kontaktu/tpk-wideorozmowa-z-tlumaczem-jezyka-migowego/

Dokumentacja medyczna

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Pacjent ma prawo do dostępu do dokumentacji medycznej dotyczącej jego stanu zdrowia oraz udzielonych mu świadczeń zdrowotnych. Dokumentacja medyczna udostępniona zostanie Pacjentowi za pomocą środków komunikacji elektronicznej.

Szczegóły na stronie internetowej: https://www.nfz.gov.pl/kontakt/teleplatforma-pierwszego-kontaktu/

Banery

Kontakt

Powiat Łódzki Wschodni

Starostwo Powiatowe w Łodzi

ul. Sienkiewicza 3,
90-113 Łódź

tel. 42 633 71 91
fax 42 632 93 11

e-mail: powiat@lodzkiwschodni.pl

ePUAP: /72gq27iww7/skrytka

godziny pracy urzędu:
poniedziałek - piątek: 8.00 - 16.00

Stopka